söndag 21 november 2010

Ordning och reda

har jag verkligen inte bland mina bilder. Jag har ägnat en lång stund till att leta efter en speciell bild, men icke.. Det får kanske bli ett projekt i jul, att sortera upp och "mappa". Julhelgen brukar ju bli massor av tid, när man inte vet vad man ska göra, eller?
Igår var jag med Ann och Gunilla på Strömgatans julmarknad. Mycket mysigt och fullt av tanter i alla åldrar. Många fina saker och fast jag inget behöver blev det en liten påse. 3 av sakerna från första bilden på bloggen bla.
På kvällen blev det vernissage på Alka med Kattis och Lotta. Utställningen heter Kråksparkar och man blev så sysugen! Sen vandrade vi vidare till Bishop's Arms men det är en annan historia

3 kommentarer:

Marianne sa...

Det hela låter mycket trevligt, även det som var en helt annan historia… .

Ann D. sa...

Visst var det mysigt hos Sassa!Din påse blev ju inte så liten, om man tänker på att du gjorde en beställning också.

Bigmouth strikes again sa...

Det var mycket trevligt på en gång och särskilt trevligt lät det där sista.