onsdag 15 september 2010

SIC

Tänk om man skulle försöka sig på ett inlägg.
I helgen drabbades jag av köphysteri (igen). Jag skickade efter en matberedare för nu är jag trött på att dra alla dessa saker fram och tillbaka till landet. Nu får den gamla stanna kvar över vintern. Av bara farten köpte jag en ny kettle bara för att den var snygg design. Tyvärr fanns den inte hemma i rött, utan det blir en svart. Jag har ju svart kyl och frys så det funkar nog ändå.
Sen blev det också en ny mobil. Den kom igår så man kan snacka snabb leverans. De andra sakerna kommer idag. Nästan som julafton.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Det låter som en bra start på hösten, för det var ju saker som du behövde för att underlätta och pigga upp din vardag?

Mårran sa...

älskar den nya kettlen, den ser ut som en knubbig pingvin!