söndag 9 januari 2011

Hopsamling

Så trist att vara utan internet nästan hela jul- och nyårshelgen. Jag inser att jag använder nätet en hel del. Nu verkar allt lugnt igen efter ett antal resor till datorbutiken och en del trixande av sonen.

Nästa lilla stötesten är att min kamera är "borta". Mot bättre vetande lånade jag ut den till sonen och nu vet han inte var den är.

Jag saknar också min älskade kylskåpspenna: blå och med magnet. Den ska alltid finnas där för att lätt kunna skriva upp saker som tar slut i kyl och skafferi. Hela långa hösten har den troget stått mig bi, men nu har den fått fötter. Närmare bestämt såna som sticks in i 43:or!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Det är trist när saker försvinner, lite hipp som happ, eller slutar fungera.

Bigmouth strikes again sa...

Man tycker att personen med 43:orna kunde hasa sig tillbaka med pennan. Eller var det skälig betalning för trixandet?

Ann D. sa...

Var det inte nog med datorproblemen.

Pia sa...

pennan är tyvärr också "borta" trots ivrigt letande